piątek, 10 maja 2013

BIOLIQ krem do rąk

Z kosmetykami z serii BIOLIQ LINIA BODY spotykam się 

po raz pierwszy i jest to właśnie regenerujący krem do rąk i 

paznokci. 





Kilka słów od producenta: 


"Regeneruje, wygładza oraz chroni delikatną skórę dłoni. 

Zawarty w kremie olejek z cytryny (Citrus limon) stanowi 

źródło składników o właściwościach antyoksydacyjnych, 

dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia.

Krem ma silne działanie nawilżające, odżywiające i 

pielęgnacyjne.  Regularnie stosowany pozwala zachować 

gładkość i elastyczność skóry oraz korzystnie wpływa na 

wygląd paznokci. Wskazania: Przeznaczony do codziennej 

pielęgnacji skóry rąk oraz paznokci."





Opakowanie wygląda przyzwoicie, tak normalnie. Za to krem 

jest fantastyczny. Stosuję go już kilka tygodni i jestem bardzo 

zadowolona. 





Krem ma delikatną konsystencję, bardzo szybko się wchłania 

i nie pozostawia na dłoniach tłustej powłoki. Ma bardzo 

delikatny zapach. 




Rzeczywiście rozjaśnia dłonie, sprawdziłam to na sobie a 

poza tym, moje paznokcie stały się mocniejsze i co 

najważniejsze rosną, bo z nimi zawsze miałam problem, 

rozdwajały się, łamały i nie mogłam nigdy fajnie "zapuścić".




Krem jest w tubce 50ml i jest bardzo wydajny.



Kosztuje ok. 11zł, nie tak wiele a naprawdę warto w niego 

zainwestować i wypróbować :) 




Moja ocena oczywiście 10/10

9 komentarzy:

  1. niespotkałam jeszcze się z tymi kremami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jeszce go nie widziałam ale napewno jak napotkam to kupię. mam fioła na punkcie kremowania dłon. pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie znam tej formy ale zaciekawiłaś mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że pielęgnuje paznokcie-przydałoby mi się coś takiego. Akurat skończył mi się krem do rąk i poszukuje czegoś dobrego :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń