poniedziałek, 22 lipca 2013

Mały mój skarb od GR

Moje małe cudeńko, czyli Golden Rose Silky Touch Pearl Eyeshadow numer 129



Co tu dużo mówić, uwielbiam po prostu :) Niewielki okrągły cień do oczu, zapakowany w małe pudełeczko :)  



Świetna konsystencja, taka miękka, dzięki czemu łatwo  nakłada się na pędzelek i świetnie trzyma się na powiece. Efekt idealny, świetnie prezentują się bez bazy, właśnie tak jak u mnie na zdjęciach.  Cień nie osypuje się, wytrzymuje cały dzień. Kolor intensywny, pigmentacja super. 






Same zalety. w dodatku, producent obiecuje: 
"cienie Silky Touch chronią skórę powiek przed 

zanieczyszczeniami, działaniem wolnych rodników i promieniowaniem UV. Są  również 

bezpieczne - z ich zalet bez obaw mogą korzystać właścicielki wrażliwych, 

skłonnych 

do podrażnień oczu i panie noszące  szkła kontaktowe."




Cena niewielka, 9zł. Polecam :) 

11 komentarzy:

  1. lece go kupić ;o Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie. Do wygrania w rozdaniu duża paczka kosmetyków Essence! A wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe... ! :D http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, ja nie używam cieni do powiek W OGÓLE :D
    Ale ten ładnie ci pasuje do oczu ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój kolorek, ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, ślicznie wygląda na powiece. W ogóle cienie GR są świetnej jakości, dobrze napigmentowane, w świetnej cenie czego chcieć wiecej? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 zl? Jak zaczelam czytac pomyslalam ze musi byc drogi a tu prosze. Trzeba odwiedzic kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, intensywny kolorek. :)
    Najczęściej używam niebieskich cieni. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest przepiękny, już mam w głowie makijaż z jego użyciem :)

    OdpowiedzUsuń