czwartek, 3 kwietnia 2014

Lakier do paznokci: Rimmel - I Love Lasting Finish nr. 025 Strawberry Fizz

Dzisiaj się chwalę drugim nowym lakierem od Rimmel :)


Tym razem będzie róż :) Kolorek tak samo pozytywny jak przy żółtym -> POST <-
Fajnie się nakłada, schnie bardzo szybko, pierwsza warstwa jest szybsza od drugiej :-) ale ogólnie ma dobre tempo lakier trzeba przyznać. Pierwszy odprysk się pojawił po 5 dniach. Nie odbarwia płytki, ze zmyciem nie ma problemu. W zależności od światła jest raz ciemniejszy a raz jaśniejszy, ale zawsze różowy :) Ogólnie super lakierki, bardzo jestem z nich zadowolona i szczerze polecam :) A teraz czas na fotorelację :) Miłego oglądania :))












6 komentarzy:

  1. podoba mi się wersja z ozdobioną końcówką paznokcia, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor rewelacyjny :) Zdobienie równie fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękniutki,a jeszcze ze zdobieniem cudo!!!
    zapraszam do siebie na konkursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! W końcu świętuje u siebie rok istnienia bloga. W związku z tym zorganizowałam wielkie urodzinowe rozdanie! Wybierasz co wygrywasz,a wartość rozdania to ponad 250 złotych - może się skusisz? Będzie mi miło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory!


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. thx bardzo:)


    może była byś zainteresowana follow bloga & facebooka ?:)

    OdpowiedzUsuń