piątek, 27 czerwca 2014

Z kolekcji limitowanej: Wibo Celebrity Nails lacquer nr. 2 My charming

Dziś propozycja  kolejnego kolorku na paznokcie :) 



"Lakier do paznokci z kolekcji limitowanej pomoże Ci stworzyć fantazyjne manicure z Trend Book WIBO"



Lakier koloru coś podchodzącego pod pomarańcz ale w zależności od światła wpada mi troche w róż, ale tylko trochę. Zawiera złoty schimmer, który pięknie mieni się w słońcu. 




Buteleczka niewielka 8,5ml. Pędzelek taki średni, jak dla mnie za wąski i tyci za krótki, niewygodnie mi się lakier nakładało. Ładne krycie po dwóch warstwach. Dość szybko schnie. Trwałość: 4 dni do pierwszego odprysku.






Ogólnie lakier nie jest zły ale dałabym za całokształt 4. A wygląda mniej więcej tak.. :) 










19 komentarzy:

  1. Fajny lakier :) bardzo ładnie się prezentuje na pazurkach. Mam cala kolekcje ciepłych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie opalizuje na złoto, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, ale bardziej by mi odpowiadał, gdyby nie było brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolorek ;) taki przyjemny dla oka kolorek i fajnie się nim maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest taki średni, ogólnie cała ta kolekcja jakoś mnie specjalnie nie kusiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii miętowy i zdecydowanie nie polecam! Słabo kryje, a jeśli chce nałożyć więcej warstw, to chyba nigdy nie wysycha..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie opalizuje na paznokciach, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go i w sumie lubię,fajnie wygląda na paznokciach, nieźle się trzyma, tyle, że 3 warstwy trzeba dać na paznokieć

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie dokładnie ten sam lakier (i ten sam kolor) w Polsce. I też bym mu dała 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor, te drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń