sobota, 9 marca 2013

lakier do paznokci MIYO


Jakiś czas temu byłyśmy sobie z Anastazją w Intermarche na zakupach
No i tak przypadkiem
Zobaczyłam półkę pełną lakierów do paznokci.
Cena niewysoka, niecałe 3zł za sztukę
Z ciekawości wzięłam dwa: numer 75 Space Dust oraz
numer 81 Swing In The Clouds.
 

Ogólnie lakiery jakość mają średnią..
ten pomarańcz jest jeszcze w miarę fajny, 

fajnie się nakłada, kolorek mnie się podoba.
 



Gorzej już z tym niebieskim... bardzo źle sie malowało nim paznokcie,
mazał się strasznie, musiałam dwie a nawet trzy warstwy nałożyć aby wyglądało dobrze.
Minus jeszcze taki że niestety lakier odpryskuje i to po jednym dniu..
No ale nie można wymagać za wiele od lakieru za taką cenę..

 

Ale najważniejsze, że Nastusi się bardzo podobało :) 





Ocena końcowa 3/10

2 komentarze:

  1. Grunt, że dziecko szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to Miyo jest już sławne. Cienie mają fajne, lakierów nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń