poniedziałek, 11 marca 2013

MEIS PALETA CIENI CIEN


 Ostatnio zakupiłam paletę cieni Meis, 10 kolorków w jednej niewielkiej palecie.

W zestawie był podwójny aplikator do nakładania no i lustereczko niewielkie ale jest :)






Mimo niskiej ceny, bowiem zapłaciłam 10zł, są to naprawdę ekskluzywne cienie do powiek :) 




Nadają oryginalny wygląd,piękne spojrzenie.




Cienie się nie sypią, nie gromadzą się na załamaniu powieki.
Do tego długo się utrzymują, jak nałożyłam z rana tak do wieczora miałam super makijaż.
Kolorki są fajnie dobrane, opakowanie eleganckie.

Jedyny minus to taki że z wierzchu cienie wyglądają na mocno napigmentowane,
niestety w większości z tych kolorków to tylko z wierzchu jest taki efekt. 



No tak więc jeszcze dodaje zdj jak mniej więcej to wygląda u mnie :)








Ocena ogólna 9/10

8 komentarzy:

  1. o ja cudne makijaże
    gdzie taką paletke dorwałaś słoneczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszedł Ci makijaż oczu:) Pod cienie nakładałaś jakąś bazę, żeby dłużej się trzymały? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nakładałam bazy :) dziękuję

      Usuń
  3. Na oku ciekawiej się prezentują niż na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne cienie chodź jak dla mnie za mocno perłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie paletki meis. Tylko ze moje są ciut inne. Jeszcze ich nie testowałam. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń