czwartek, 14 marca 2013

Muffinki z Farmy-eko

Ostatnio byłam z rodzinką na Gminnym Dniu Kobiet w Borowej.
Było wiele atrakcji, wystawiło się wiele ciekawych stoisk a wśród nich
kosmetyki z Farmy-eko. Z zaciekawieniem podeszłam do tego stolika, na którym było bardzo kolorowo
i do tego przyjemnie pachniało :) 


Oto link do sklepu http://farma-eko.pl/

Było wiele ciekawych fajnych kosmetyków, ale wybrałam dwie babeczki muffinki do kąpieli:
malinowy przypływ oraz budyń z rabarbarem.




W domu postawiłam je w łazience a wieczorem jak tam weszłam bardzo ładnie pachniało i to był pierwszy duży plus dla babeczki :)

Postanowiłam wypróbować jedną z nich, a wybór padł na babeczkę malinową.

Kilka słów od producenta:

"O BABECZKACH
Chociaż nieduże, nasze babeczki są po brzegi wypełnione kremowym masłem kakaowym oraz shea,
które to są doskonale znane ze swoich zdolności do głębokiego nawilżania oraz odżywiania skóry.
To oznacza, że zamiast błyskawicznie musować w wodzie, jak Bomby, kremowe babeczki powoli i rozkosznie rozpuszczają się,
uwalniając ciężkie od bogatych składników masełka i zmysłowe, czyste olejki eteryczne - prosto do wody i na Twoją skórę.
Takie leniwe rozpływanie się może im zająć nawet 15 minut!
Babeczki są zwijane, wyciskane, formowane i dekorowane wyłącznie ręcznie.
A więc każdy pojedynczy produkt jest absolutnie unikatowy!"



Muffinka ta jest biało-różowa, na górze obsypana jakby brokatem, który ślicznie się mieni, a na czubku

jest ozdobiona jakby malinką :) 


Jest niewielka, nie sypie się, prezentuje się elegancko.





Wrzuciłam babeczkę do wanny..


Rozpuszcza się powoli, momentalnie roznosi się owocowy zapach..





Po chwili tworzy się delikatna biała pianka,






Moja ciekawość nie zna granic więc na chwilkę wyjęłam babeczkę, chcąc zobaczyć jak wygląda w połowie swojej pracy.. :)

 



Efekt.. delikatna pianka, w wodzie jakby miliony małych bąbelków, a do tego woda się mieni jakby była obsypana brokatem.


 

Kąpiel była bardzo przyjemna, relaksująca. Skóra stała się po chwili miękka i delikatna. Do tego unosił się przyjemny słodki zapach.. Sama przyjemność taka kąpiel :)

Ja jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam  :)

Koszt babeczki niecałe 11zł, cena nie wysoka, nie niska ale  warto od czasu do czasu urządzić sobie takie domowe Spa :)


Moja ocena 10/10



8 komentarzy:

  1. wygląda jak taka prosto do schrupania :)
    oj ja ja bym wskoczyła do wanny:) ale na chwile obecną mamy tylko prysznic :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poproszę jedna :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie babeczki do kąpieli! :) cudowne ! :) tymczasem dzisiaj zrobiłam już takie bardziej jadalne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, te babeczki sa ekstra :D chciałabym taką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę taką babeczkę :) Daje bardzo fajny efekt ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń