poniedziałek, 20 maja 2013

Ideal face z Ingrid

Jakiś czas temu, z ciekawości, kupiłam sobie fluid z Ingrid. Firmę znam, ale tego akurat kosmetyku nigdy jeszcze nie miałam. 


No więc, ogólnie opakowanie fajne. Zamówiłam produkt przez internet, przyszedł w pudełeczku, które oczywiście gdzieś zgubiłam, dlatego wyjątkowo podebrałam fotkę z sieci aby Wam pokazać :)  

Z tyłu są informacje o fluidzie, podana waga i producent. 

Wybrałam odcień nr 17, czyli ciepły beż. 


Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Magnesium Silicate, Isohexadecane, Hydroxyethyl Urea, Betaine, Polyglyceryl-4-Isostearate, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Glycerin, Ozokerite, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Aceatate, Polyisobutene, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Triethoxycaprylysilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Do aplikacji mamy pompkę, niby to ma być wygoda a okazuje się że można niekiedy szału dostać. Na samym początku jest okej ale potem pompka się zacina, nie zawsze ale jednak. Nie wiem czy to ja pechowo trafiłam na wadliwe opakowanie czy po prostu one tak mają...

Fluid jest ogólnie dobry. Dobrze się rozprowadza, jest delikatny, ma lekką konsystencję. 

Nie roluje się, nie tworzy maski. Twarz po nałożeniu się nie świeci, pory nie są zatkane. Fluid matuje skórę ale jej nie wysusza. 

Jest trwały i u mnie utrzymuję się do 6 godzin na twarzy, bez poprawek, mam cerę mieszaną więc rożnie z tym bywało, tutaj jestem całkiem zadowolona.

Te zdjęcia akurat nie wyszły tak jak powinny, ale mniej więcej chciałam Wam pokazać że fluid dobrze kryje i tuszuje niedoskonałości.. więc oto przed i po nałożeniu...


Jak wspomniałam wcześniej kupiłam go przez internet i zapłaciłam 10,50zł, nie wiem w jakiej cenie można go kupić w kosmetycznych sklepach i nie orientuję się jak jest z dostępnością.

Ogólnie jestem zadowolona z niego, za taką cenę jest dobry.

Moja ocena: 8/10

Czy używałyście kiedyś kosmetyków firmy Ingrid? Jeśli tak to jakich? Może macie coś, co polecacie? :) Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. ja też znam firmę ale jeszcze nic od nich chyba nie miałam,
    Ładnie wyrównuje koloryt. Dobrze dobrałaś odcień.
    Efekt jest bardzo fajny tym bardziej że cena niska.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nigdy go nie używałam, produkty Ingrid znam ale też nich nie miałam. Przede wszystkim dlatego, że w powszechnie znanych drogeriach jakoś ich nie widuję. Może małe sklepiki osiedlowe mają te kosmetyki? A 6 godzin trwałości to naprawdę dobry wynik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę bo używałam np bazy pod makijaż-nie jest zła ale na dłuższą metę zapycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Pozdrawiam :)


    http://www.theplussizeblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń