piątek, 17 maja 2013

TUTTI FRUTTI i fantastyczny duet WIŚNIA & PORZECZKA

Korzystając z oferty rabatowej z okazji Wielkiej Majówki zrobiłam sobie małe zakupy w sklepie Farmona.  Był to mój pierwszy raz  i zapewne nie ostatni :) 

Pozytywny początek, więc piszę dalej. Oto co sobie kupiłam.. 


  • Tutti Frutti Mango & Brzoskwinia Aromatyczna sól do kąpieli z płatkami kwiatów 
  • Tutti Frutti Wiśnia & Porzeczka Peeling do ciała
  • Herbal Care Szampon Łopianowy
  • gratis kilka fajnych próbek


    Wygląda wszystko super, ale dzisiaj napiszę o peelingu.


Kilka słów od producenta: "Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i aromatycznym zapachu dojrzałej wiśni i orzeźwiającej porzeczki.Cukrowy peeling doskonale myje, regeneruje i pielęgnuje ciało. Dzięki zawartości masła Karite i witaminy E głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, sprawiając że staje się zachwycająco miękka i delikatna. Naturalne kryształki cukru, zanurzone w odżywczym olejku, usuwają martwy naskórek oraz wygładzają i delikatnie natłuszczają ciało, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu. Dodatkowo, orzeźwiający, delikatnie cierpki zapach soczystych owoców rozpieszcza zmysły i pozwala ulecieć w świat marzeń. "

Kilka słów ode mnie.. opakowanie wygląda uroczo. Jest kolorowe, cieszy moje oko :) 




Na opakowaniu są wszystkie ważne informacje: składniki, działanie, dane producenta, sposób użycia a od spodu termin ważności kosmetyku.




Peeling ma folię ochronną, tak więc mamy pewność, że nikt tam przed nami nie wkładał rąk :)

Otworzyłam.. i zapachowy BUM.. 

Poczułam piękny, słodko-kwaśny zapach, więc drugie wrażenie mega pozytywne.. 


Sam wygląd kosmetyku jest rewelacyjny, piękny, żywy kolor, aż chciało się od razu go wypróbować :) 



Peeling, co tu wiele mówić, jest cudowny..


Sprawdził się doskonale, wszystko co obiecuje producent zostało spełnione. Na prawdę super myje i pielęgnuje. Nie trzeba wiele go nabrać, aby się wyszorować a więc kolejny plus bo jest wydajny. 


Z jednej strony czuć jego siłę  mocno "zdziera" ale przy tym jest bardzo delikatny. Skóra po użyciu jest wygładzona, miękka, pachnąca no i co dla mnie jest miłym zaskoczeniem, po kilku godzinach nadal utrzymuje się ten efekt. Nie trzeba się smarować balsamem bo ciało jest super nawilżone. Dla mnie totalny odlot :) 

Cena 16zł za 300ml  Wart swojej ceny

Moja ocena: 10/10 

Na pewno jeszcze do niego wrócę  :) Polecam 

11 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling wygląda świetnie. od pierwszego spojrzenia zapragnęłam go mieć.
    Napewno świetnie pachnie. lubię takie kosmetyki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję 120 ml - pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaa, na rewo pachnie rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie skusiłaś tym peelingiem, wygląda cudnie...i bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Tutti-Frutti, przede wszystkich za względu na zapach i konsystencję. :P Ja też go mam. :D
    A ta sól.. wspaniale pachnie.;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, najpierw kupuje się oczami ;) Peeling wygląda ślicznie ;D A zapach- domyślam się, ze jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek do kąpieli wisnia-porzeczka.Pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń