poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczne przygotowania :)

No i przyszedł ten czas magiczny.. święta :) 



A co najfajniejsze jest przed świętami? Wiadomo :) Ubieranie choinki :) 



Nasza już stoi od kilku dni :) Co roku dokupujemy bombki, za jakiś czas się uzbiera spory komplecik. Tym razem kupiłyśmy zestaw bombek plastikowych w biedronce. Nastka wybierała kolor. Powiem Wam, że fajne i nie drogo bo niecałe 10zł.



Anastazja szczęśliwa i bardzo zaangażowana. Sama wieszała bombki ja oczywiście pomagałam :) 




 Wprawdzie choinka nie jest prawdziwa, ale najważniejsze że jest. 




I tak sobie pomyślałam, ubierając choinkę, że gdybym była sama, bez córy, to chyba by już to tak nie cieszyło. A teraz, kiedy Nastka jest ze mną, kiedy widzę jej radość i to ile ona wkłada w to pracy, to wszystko ma sens i jest przyjemne. Tym bardziej, że jest coraz starsza, coraz więcej rozumie. Jeszcze rok temu nie bardzo chciała zawieszać bombki bo fajniejsze było ich ściąganie :)




 No i wiadomo, że muszę ją jeszcze pochwalić za to jaki piękny świąteczny łańcuch zrobiła. Całkiem sama. Ja tylko pokazałam co i jak. I takie cudo jej wyszło :)




 A w pokoiku mojej damy też trzeba było przystroić na święta.. naklejki na oknie to super pomysł :)





Natomiast ja.. uwielbiam pierdółki świąteczne a aniołki porcelanowe to kocham. 








No i moje "dzieło" z masy solnej, wprawdzie zeszłoroczne i niezbyt piękne, bo zdolności manualnych mi brak, ale najważniejsze że zabawa przy tym jest i to nie tylko przed świętami :) Teraz zrobiłam bałwanka ale jeszcze się suszy. Pochwalę się nim za rok :)







To tylko cząstka tego jak to u nas jest przed świętami. 
W tym klimacie świątecznym chciałabym Wam życzyć wesołych, zdrowych, pogodnych, szczęśliwych, pachnących i bezpiecznych Świąt Bożego Narodzenia :)






Jak obyczaj stary każe, według ojców naszej wiary,
pragnę złożyć Wam życzenia
w dzień Bożego Narodzenia.
Niech ta gwiazdka betlejemska,
która świeci nam o zmroku,
doprowadzi Was do szczęścia
w nadchodzącym Nowym Roku.





 WESOŁYCH ŚWIĄT :) DO USŁYSZENIA NIEBAWEM 
















1 komentarz: