piątek, 20 grudnia 2013

Tag - Gotowa na Święta

Coraz bliżej Święta.. coraz bliżej Święta :) 




Post w temacie na czasie a mianowicie.. Ostatnio u Testerki wykukałam post.. tag.. o świętach i stwierdziłam a co tam, też wezmę udział :) A więc zapraszam...


1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film? 
Na pewno nie Kevin, mam go dość. Za to z miłą chęcią oglądam: 'Jack Frost', 'Cud na 34 ulicy' , 'To właśnie miłość' i od jakiegoś czasu 'Opowieść wigilijna Myszki Miki'. Pewnie jest coś jeszcze ale na te chwilę nie pamiętam.

2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor? 
Czerwony.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję? 
Nie ma mowy o leniuchowaniu, stoję siebie, stroję córę i jedziemy w gości :)

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo? 
Oczywiście zestaw wszystkich koników z bajki My little pony dla Anastazji, bo szaleje na ich punkcie.

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy świąteczny poranek? 
W Wieczór Wigilijny.
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?  
Nie, ja w ogóle kiepska w takich sprawach jestem, niestety.

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?  
Odpoczywać, spędzać czas z rodziną, oglądać tv i przynajmniej mogę wyspać się trochę dłużej niż zwykle :)

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?  
Tak, ale nie chce zapeszyć :)

9. Ulubiony świąteczny zapach?   
Pierniczki mojej mamy.

10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Jest ich więcej niż jedna ale przede wszystkim zupa konopiowa, makiełki, kapusta z fasolą, sałatka warzywna, krokiety. Mniam :)
...i już mi w brzuchu burczy :P



Nominuję wszystkich do wzięcia udziału w zabawie :) Wesołych Świąt :) 

5 komentarzy:

  1. O jak fajnie, że wzięłaś udział w TAGu :) Muszę zobaczyć te filmy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. okres przedświąteczny to dla mnie czas gdy nie mam na nic czasu i jestem zabiegana

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zrobiłam ten TAG ale u mnie opublikuje się niebawem ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przerwę świąteczną wykorzystam na przygotowania do egzaminów i pisanie pracy licencjackiej.. Niestety. :P

    OdpowiedzUsuń